Nabór na stanowisko organizatora przedsięwzięć kulturalnych.
Zapraszamy do Naszego zespołu!
Nabór na stanowisko organizatora przedsięwzięć kulturalnych
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.organizacja przedsięwzięć kulturalnych dla różnych grup wiekowych;
2. promocja przedsięwzięć kulturalnych;
3. pozyskiwanie środków na realizację przedsięwzięć kulturalnych, w tym pisanie wniosków o dotacje i granty;
4. animacja działań na rzecz upowszechniania dziedzictwa kulturowego Ornontowic;
5. analiza potrzeb mieszkańców w zakresie oferty kulturalnej ARTerii Centrum Kultury i Promocji w Ornontowicach ;
6. Prowadzenie grupy wolontariuszy;
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
Wymagania :
- Wykształcenie min. średnie
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wyżej wymienionym stanowisku;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym programów: Word, Excel) oraz sprzętu biurowego;
oświadczenie w organizacji przedsięwzięć kulturalnych oraz ich promocji; - doświadczenie w pisaniu wniosków grantowych na organizację przedsięwzięć kulturalnych;
- znajomość historii Ornontowic, w szczególności związanej z działalnością kulturalną;
- znajomość przepisów z zakresu prowadzenia działalności kulturalnej oraz organizacji imprez;
- umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, zaangażowanie.
II. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Umowa o pracę .
Wymiar czasu pracy –1 etat.
III. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- CV z opisem dotychczasowej kariery zawodowej;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia oraz posiadane doświadczenie;
- Pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
- Oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych Dz.U. Z 2002r. Nr 101 poz. 926 z pózn. zm.).
V. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
do 13 października 2017 r.
b. Sposób:
Wymagane dokumenty (z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego) należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko organizatora przedsięwzięć kulturalnych” osobiście w siedzibie ARTerii ul. Zwycięstwa 26, w godz. 8.00- 13.00 lub przesłać listem poleconym na adres:
ARTeria Centrum Kultury i Promocji
ul. Zwycięstwa 26
43-178 Ornontowice
w terminie do 13 października 2017 r.
Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
1. Przewidywany termin analizy dokumentów to: październik 2017 r.
2. Przewidywany termin zatrudnienia to: listopad 2017 r.
3. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 32/2354698 w godz. 8.00-13.00.
Dyrektor ARTerii Centrum Kultury i Promocji w Ornontowicach
Aleksandra Malczyk